دانلود فیلم های آموزشی معماری گرافیک و مدل و پلاگین

دانلود رایگان فیلم های آموزشی معماری سه بعدی گرافیک و انیمیشن دانلود انواع مدلهای سه بعدی ارک اینتریور ارک اکستریور ارک مدل

دانلود فیلم های آموزشی معماری گرافیک و مدل و پلاگین

دانلود رایگان فیلم های آموزشی معماری سه بعدی گرافیک و انیمیشن دانلود انواع مدلهای سه بعدی ارک اینتریور ارک اکستریور ارک مدل

آموزش زی براش ZBrush Can't control disappearing strokes

آموزش زی براش ZBrush  Can't control disappearing strokes

خرید آموزش زیبراش



اگر نقاشی با استفاده از Brushes StartDrop 2.5D را در اینجا نقاشی کنید، و آن را پیدا خواهید کرد سکته مغزی شما به طور مرموز ناپدید می شود، ممکن است که آنها داشته باشند در واقع پشت بوم تلنگر شده است. اجازه دهید این را با استفاده از قلم مو Sphere نشان دهم. بنابراین من فقط می خواهم نقاشی کنم سکته مغزی بر روی بوم من تصمیم گرفتم که واقعا بخواهم این را تغییر دهم سکته مغزی در فضا. بنابراین من به ابزار حرکت می کنم و از بین می رود. دلیلش این هست که، این است که واقعا در پشت بوم رفته است. برای آوردن آن با حرکت فعال می شود، من می توانم شروع به کشیدن بر روی بوم، و این را به ارمغان بیاورد به جلو و در نهایت وجود دارد ما آن را می بینیم. این به نظر می رسد اگر آن را به آرامی حرکت دهید، می توانید ببینید چه اتفاقی می افتد. منم همین طور کشیدن به سمت بالا به حرکت آن بازگشت و در واقع در پشت بوم است. به طوری که وقتی که به آن حرکت می کنید، به طور ناگهانی از بین می رود.