دانلود فیلم های آموزشی معماری گرافیک و مدل و پلاگین

دانلود رایگان فیلم های آموزشی معماری سه بعدی گرافیک و انیمیشن دانلود انواع مدلهای سه بعدی ارک اینتریور ارک اکستریور ارک مدل

دانلود فیلم های آموزشی معماری گرافیک و مدل و پلاگین

دانلود رایگان فیلم های آموزشی معماری سه بعدی گرافیک و انیمیشن دانلود انواع مدلهای سه بعدی ارک اینتریور ارک اکستریور ارک مدل

آموزش زیبراش ZBrush Can't get rid of blurriness on the mask

آموزش زیبراش ZBrush Can't get rid of blurriness on the mask



خرید آموزش زیبراش


هنگامی که از ویژگی Masking توپولوژی ابزار Transpose استفاده می کنید، متوجه خواهید شد که همیشه آن را به صورت خودکار به ماسک اضافه می کند. در حال حاضر اغلب اوقات این بسیار مفید است اما گاهی اوقات ممکن است در مسیر راه بیفتد. من می خواهم نشان دهم چگونه با این کار با مدل سربازانه نسخه ی نمایشی کار می کنم. این یکی از مدل هایی است که با Zbrush بارگیری می شود. او در حالت ویرایش است من قصد دارم همه چیز را بپوشم، اما دستانم را. برای انجام این کار، من به Move حرکت می کنم تابع، که Transpose را فعال می کند. من می خواهم Ctrl را نگه دارم و بر روی مدل بکشید. گاهی اوقات آسانتر است اگر من در اینجا شانه بکشم. ما میرویم آنجا. بهتر است و شما متوجه می شوید که من اجازه می دهم وجود دارد.

 برخی از تار شدن وجود دارد. تار شدن به معنی کمک به شما در واقع به این دلیل است که شما می خواهید یک انتقال خوب صاف وقتی که به شما بروید بخش هایی از مدل را حرکت می دهید، اما در بعضی موارد، اگر شما نمی خواهید آن تار شدن را داشته باشید می توانید آن را با رفتن به Masking زیر پالت پالت ابزار و بر روی SharpenMask کلیک کنید. که تاری آن را حذف می کند. اگر میخواهید مقدار تارشدگی را در سطح جهان کنترل کنید هر زمانی که از ابزار Transpose استفاده می کنید، می توانید به ترجیحات بروید و تحت Transpose، کنترل های تاری در اینجا وجود دارد. این لغزنده ها به شما این امکان را می دهد که هر زمانی که شما را نگه دارید، تاری را تنظیم کنید کلید Ctrl و کشیدن ابزار Transpose برای ایجاد یک ماسک توپولوژیک، این تارشدگی توسط تنظیمات اینجا در قسمت Transpose از تنظیمات.