دانلود فیلم های آموزشی معماری گرافیک و مدل و پلاگین

دانلود رایگان فیلم های آموزشی معماری سه بعدی گرافیک و انیمیشن دانلود انواع مدلهای سه بعدی ارک اینتریور ارک اکستریور ارک مدل

دانلود فیلم های آموزشی معماری گرافیک و مدل و پلاگین

دانلود رایگان فیلم های آموزشی معماری سه بعدی گرافیک و انیمیشن دانلود انواع مدلهای سه بعدی ارک اینتریور ارک اکستریور ارک مدل

آموزش زیبراش کنترل کننده ای ساب تولز ZBrush Can't control subtools

آموزش زیبراش کنترل کننده ای ساب تولز ZBrush Can't control subtools


خرید آموزش زیبراش


هنگامی که شما در حال کار بر روی یک مدل است که هر دو گروه چند و subtools شما می توانید در چند تن از درگیری های عجیب و غریب هنگام استفاده استفاده کنید

  برخی از کلید های ترکیبی خاص.من سرباز آزمایشی دارم این یکی از مدل هایی است که با ZBrush همراه است.

 او در بوم لود می شود و من او را در حالت ویرایش قرار می دهم.

  من روی قاب سیم پیچ گذاشتم تا بتوانید گروه های مختلف را ببینید.

  اینها مناطق مختلف رنگ در اینجا هستند.بنابراین یک گروه پلی برای هر پا وجود دارد.

 لگن، هر بازو و سر. من می توانم گروه پاها پا را با نگه داشتن Ctrl و Shift جدا کنم

00:00:32 و کلیک بر روی آن. و در حال حاضر آن جدا شده است. برای بازگرداندن همه چیز، من Ctrl و Shift را نگه دارید و بر روی بوم کلیک کنید.

00:00:39 مشکلی پیش می آید

00:00:41 زمانی که من در حال کار با subtools در همان زمان.

00:00:44 من قصد دارم تمام سوپراتال ها را با کلیک کردن بر روی نماد چشمی نشان داده شود.

00:00:48 ترکیب کلید میانبر به صورت تعاملی بین یکی از زیر ابزار برای دیگر سوئیچ می شود

00:00:54 نیز Ctrl + Shift است.

00:00:56 بنابراین اگر می خواهم به اینجا برگردم،

00:00:59 من می توانم Ctrl + Shift را فشار داده و روی آن کلیک کنید

00:01:01 و در حال حاضر من subtools به subtool kneepad تغییر داده شده است. بنابراین من دیگر بر روی گودال کار نمی کنم

00:01:07 فقط سوپراتال، و شما می توانید بگویید زیرا صفحه نمایش wireframe فقط برای زیر ابزار کار فعلی است که من در حال کار بر روی آن فعال است.

00:01:14 مشکل این است که اگر subtools قابل مشاهده است و شما می خواهید از یک گروه پلی به دیگری تغییر دهید، بسیار آسان است

00:01:20 به طور تصادفی سوپتولول ها را عوض کرده و به جای تغییر گروه های مختلف.

00:01:25 بنابراین با Ctrl + Shift با کلیک کردن بر روی پای خود، من دوباره به subtool بدن اصلی تبدیل شده است.

00:01:30 پس مشکل دیگری که هنگام انجام این کار رخ می دهد، بگذارید بگویم

00:01:34 میخواهید پاها را جدا کنید، اما من بطور تصادفی روی بوت کلیک میکنم.

00:01:38 توجه داشته باشید در پالت Subtool آن را به نظر می رسد مانند من تمام سوپرمارکت های من حذف شده است. آنها بر روی بوم هستند، اما من نمیتوانم آنها را ببینم

00:01:44 در پالت.

00:01:45 این در واقع یک اشکال Zbrush است.

00:01:48 برای حل این موضوع فقط باید روی کلید فلش بالا کلیک کنید

00:01:51 برای به دست آوردن دید این سوپراتال ها.

00:01:55 و اکنون پالت پر شده است و کمی بیشتر واضح است که چه اتفاقی می افتد.

00:01:58 بنابراین راه حل این مشکل این است که راه کارتان را تغییر دهید. به عبارت دیگر،

00:02:04 مراقب باشید که سوئیچ نکنید

00:02:06 گروه های چندگانه در حالی که شما ساب دایرکتوری دیگر قابل مشاهده است.

00:02:09 اگر فقط می خواهید بر روی بدن کار کنید و بین گروه های مختلف تغییر دهید، همه چیز را پنهان می کنید، اما بدن.

00:02:15 و اکنون من می توانم به راحتی سوئیچ کنم

00:02:19 بین گروه های مختلف مختلف

00:02:23 بدون جنگ در مورد تعویض بین

00:02:26 متفرقه های مختلف.