دانلود فیلم های آموزشی معماری گرافیک و مدل و پلاگین

دانلود رایگان فیلم های آموزشی معماری سه بعدی گرافیک و انیمیشن دانلود انواع مدلهای سه بعدی ارک اینتریور ارک اکستریور ارک مدل

دانلود فیلم های آموزشی معماری گرافیک و مدل و پلاگین

دانلود رایگان فیلم های آموزشی معماری سه بعدی گرافیک و انیمیشن دانلود انواع مدلهای سه بعدی ارک اینتریور ارک اکستریور ارک مدل

آموزش زی براش ZBrush Can't see some parts of the model

آموزش زی براش ZBrush Can't see some parts of the model



خرید آموزش زیبراش



اگر شما بر روی یک مدل دیجیتال 3D در ZBrush کار می کنید و بخشی از آن را پنهان می کنید؛ من قصد دارم بخشی از این مدل را با نگه داشتن Ctrl + Shift، کشیدن a را پنهان کنم انتخاب، سپس دکمه Shift را آزاد کنید و بگذارید. حالا بخشی از مدل من پنهان است شما ممکن است متوجه شوید که شما آن را چرخانید، هرچند که چیزها نوعی عجیب و غریب هستند. به نظر می رسد بخشی از این مدل تخریب شده است. این بسیار آسان است برای تعمیر. همه چیزهایی که باید انجام دهید این است که به منوی ابزار بروید و بروید پایین به Properties نمایش داده شده، و بر روی Double کلیک کنید. حالا جسم دو طرفه است و من می توانم پشتی چند ضلعی را که مدل را تشکیل می دهند ببینم.