دانلود فیلم های آموزشی معماری گرافیک و مدل و پلاگین

دانلود رایگان فیلم های آموزشی معماری سه بعدی گرافیک و انیمیشن دانلود انواع مدلهای سه بعدی ارک اینتریور ارک اکستریور ارک مدل

دانلود فیلم های آموزشی معماری گرافیک و مدل و پلاگین

دانلود رایگان فیلم های آموزشی معماری سه بعدی گرافیک و انیمیشن دانلود انواع مدلهای سه بعدی ارک اینتریور ارک اکستریور ارک مدل

آموزش زیبراش ZBrush Can't subdivide the model

آموزش زیبراش ZBrush Can't subdivide the model


خرید آموزش زیبراش


بنابراین وقتی روی مدل 3D کار میکنید و دوست دارید یک سطح دیگر را اضافه کنید به عبارت دیگر، بخش تقسیم، به بیان دیگر، تعداد چند ضلعی ها را بر اساس مدل افزایش می دهد ممکن است یک هشدار عجیب و غریب در هنگام انجام این کار داشته باشید. این زن من است مدل که من روی آن کار می کنم و به منوی Tool می روم، روی Switch To کلیک می کنم حرکت آن را در اینجا و من می روم برای فشار دادن دکمه تقسیم برای اضافه کردن سطح زیر بخش به مدل و این هشدار را دریافت کنید. دلیل این که من این هشدار را دریافت می کنم چون من سعی می کنم یک سطح زیر بخش را اضافه کنم در حالی که من در وسط من هستم محدوده زیربخش به عبارت دیگر من در رده 3 قرار دارم، همچنین وجود دارد سطح بالایی که من در حال حاضر ایجاد کرده ام، سطح تقسیم 4 و کم است سطوح سفارش نیز هست. هنگامی که می خواهید یک سطح زیربخش را اضافه کنید ابتدا باید به بالاترین برسید سطح در دسترس، سطح 4 در این مورد و سپس تقسیم را فشار دهید و شما آن را می بینید سطح 5. اضافه شده است. بنابراین فقط به یاد داشته باشید که قبل از آن به بخش زیرین سطح بالاتر بروید شما یک سطح جدید از بخش زیر را اضافه می کنید. من قصد دارم این سطح بالاتر را درست حذف کنم در حال حاضر و دلیل دیگری برای دریافت این هشدار خاص را نشان می دهد. اگر دکمه Frame را روشن کنم، خواهید دید که این مدل Polygroups دارد. چند ضلعی ها به چند گروه تقسیم شده اند. من می خواهم به جدایی از فقط با نگه داشتن Ctrl + Shift و کلیک بر روی آن، بازگشت از چهره چهره چهره چهره چهره چهره چهره سر اکنون ناپدید می شود دکمه Frame را خاموش کنید بیایید بگویم من کار کرده ام در این مدت برای یک مدت و من آماده هستم که آن را تقسیم کنم و به پالت Tool بروید و در هندسه، بر روی Divide کلیک کنید. دوباره همان هشدار را دریافت می کنم. در این مورد، دلیل اخطار من این است که من بخشی از آن را دارم مدل پنهان شده یا من یک چندگانه پنهان شده است. بنابراین برای اصلاح این، من فقط می توانم فشار دهم Ctrl + Shift و روی بوم کلیک کنید تا آن را بازگردانید و حالا می توانم تقسیم کنم مدل. در برخی موارد چندگروه ممکن است بسیار، بسیار کوچک باشد. در این مورد چندگروه بسیار واضح بود، زیرا پشت سر است که ممکن است پیدا کند - شاید من بعضی از چند گروه را داشته باشم، قسمت داخلی در گوش وجود داشت از دو یا سه چند ضلعی و پنهان است. هنگامی که یک مدل را با استفاده از Polygroups پنهان بار بعدی شما را بارگذاری می کنید، این گروه های Polygroups همچنان پنهان می شوند. بنابراین ممکن است از دست برود و سپس سعی کنید مدل خود را تقسیم کنید و تعجب کنید چه اتفاقی می افتد، چرا تقسیم نمی شود؟ بنابراین این دو دلیل ممکن است که مدل شما ممکن است زیربخش نباشد.