دانلود فیلم های آموزشی معماری گرافیک و مدل و پلاگین

دانلود رایگان فیلم های آموزشی معماری سه بعدی گرافیک و انیمیشن دانلود انواع مدلهای سه بعدی ارک اینتریور ارک اکستریور ارک مدل

دانلود فیلم های آموزشی معماری گرافیک و مدل و پلاگین

دانلود رایگان فیلم های آموزشی معماری سه بعدی گرافیک و انیمیشن دانلود انواع مدلهای سه بعدی ارک اینتریور ارک اکستریور ارک مدل

آموزش زیبراش قرینه گرفتن مدل سه بعدی ZBrush Can't maintain symmetry

آموزش زیبراش قرینه گرفتن مدل سه بعدی ZBrush Can't maintain symmetry



خرید آموزش زیبراش


هنگام کار بر روی یک مدل 3 بعدی مانند یک سر شما ممکن است در موقعیتی قرار بگیرید که تقارن مدل را از دست می دهید. به طور معمول هنگامی که من بر روی یک مدل مانند این کار می کنم، تقارن فعال است. بنابراین این تقارن را در محور X انجام می دهد و هنگامی که دکمه M فعال می شود که تقارن آشکار شده است. بنابراین اگر من به ابزار Move بروید، و ایجاد یک تغییر می بینید که این اتفاق می افتد به هر دو طرف. اگر من تقارن را خاموش کنم، و در حال حاضر یک تغییر، آن فقط به آن یک طرف رخ می دهد. اما اگر به دلایلی تصمیم بگیرم که باید تغییرات را که من به طرف این سمت به سمت این سمت انجام دادم، آشکار کنم، من می توانم به راحتی با رفتن به تغییر شکل زیر پالتوت. بنابراین بیایید نگاهی به جایی که اینجا هستیم نگاه کنیم. ما در پالت ابزار هستیم من ابزار را در حالت ویرایش روی بوم بارگذاری کردم. من قصد دارم بروم و گسترش دهم زیر پالت تغییر شکل و من چند دکمه در اینجا وجود دارد که با تقارن کمک خواهد کرد. برای آینه کردن تغییراتی که من از طرف دیگر به طرف دیگر انجام دادم، آنچه من می خواهم انجام دهم اول است بخش کوچکی از مدل را که من نمیخواهم تغییر دهم. این بخشی از مدل است که می خواهم آن را از یک طرف به سمت دیگر کپی کنم، بنابراین من قصد دارم آن را پنهان کنم. وقتی که ماسک می شود، می توانم فقط Smart ReSym را فشار دهم. این در حال حاضر به محور x تنظیم شده است. پس این کار را انجام دهید و این تغییر را از یک طرف به سمت دیگر انجام می دهد. اگر مدل پیچیده است یا دارای سطوح بالاتر زیربخش است، ممکن است چندین لحظه آن را انجام دهیم. اما این ساده ترین راه حل است مشکلات تقارن در یک مدل. حالا میتونم مدل را پاره کنید با رفتن به ماسک، پاک کردن را فشار دهید، به عقب بر گردیم و کار را ادامه دهیم.