دانلود فیلم های آموزشی معماری گرافیک و مدل و پلاگین

دانلود رایگان فیلم های آموزشی معماری سه بعدی گرافیک و انیمیشن دانلود انواع مدلهای سه بعدی ارک اینتریور ارک اکستریور ارک مدل

دانلود فیلم های آموزشی معماری گرافیک و مدل و پلاگین

دانلود رایگان فیلم های آموزشی معماری سه بعدی گرافیک و انیمیشن دانلود انواع مدلهای سه بعدی ارک اینتریور ارک اکستریور ارک مدل

دانلود آموزش زیبراش ZBrush Can't rotate with Transpose without distorting the model

دانلود آموزش زیبراش ZBrush Can't rotate with Transpose without distorting the model



خرید آموزش زیبراش




گاهی اوقات شما می توانید زمانی که از ابزار Transpose برای چرخاندن قسمت های یک مدل استفاده می کنید هنگام متلاشی شدن فعال می شوید.

  من قصد دارم این را در مدل سربازان نسخه ی نمایشی نشان دهم.

  این یکی از مدل هایی است که با Zbrush همراه است و من فقط تمام سوپاپ های خود را پنهان کرده ام.

 بنابراین من فقط ابزار اصلی را می بینم.

  من می خواهم به سرش بچرخم.

  بنابراین من قصد دارم به یک نمای جانبی بچرخم

  و من در حال چرخش کلید Shift را نگه دارم.

  من قصد دارم

  مدل زوم کنید

  و به سرعت یک ماسک را بیرون کشید

 بنابراین من از سرش خجالت می کشم

  من دکمه Lasso فعال شده است، که به من اجازه می دهد که فرم انتخاب آزاد را انتخاب کنم.

 در زیر پالت Masking به پالت Tool، من قصد دارم روی Invert کلیک کنید

برای معکوس کردن ماسک

  و من تقارن فعال کرده ام

  بنابراین من قصد دارم به ابزار چرخش تغییر دهم.

  این حالت چرخش ابزار انتقال است و این را در اینجا رانندگی کنید

  و فقط شروع به چرخش مدل.

  به نظر می رسد بسیار خوب از طرف. هنگامی که من به جلو حرکت می کنم، خواهید دید

  هندسه من اینجا است.

  چه اتفاقی می افتد این است که ابزار Transpose وقتی که من چرخش کردم، زاویه داشت، آن را روی خودش چرخانده بود.

00:01:12 آنچه که من می خواهم نیست

00:01:13 برای برطرف کردن این، Ctrl + Z را فشار دهید تا چندین بار لغو شود، به سمت نمای عقب برگردید،

00:01:18 و فقط اطمینان حاصل کنید که اگر شما هنگام استفاده از ابزار Transpose متقارن فعال شده اید، و می خواهید چیزی شبیه سر را بچرخانید،

00:01:26 اطمینان حاصل کنید که تمام راه را از مدل بکشید.

00:01:29 هنگامی که شما این کار را انجام می دهید، آن را تضمین می کند که ابزار Transpose راست و پایین است.

00:01:34 بنابراین از نمای جلو، شما می توانید ببینید آن را به راست بالا و پایین. وقتی به عقب برگردم،

00:01:39 و من چرخش می کنم

00:01:40 من باید ایمن باشم

00:01:42 دوباره به نمایش جلو،

00:01:44 و هندسه به نظر می رسد خوب است.

00:01:46 بنابراین یک مشکل رایج هنگام استفاده از ابزار Transpose با تقارن فعال است.