دانلود فیلم های آموزشی معماری گرافیک و مدل و پلاگین

دانلود رایگان فیلم های آموزشی معماری سه بعدی گرافیک و انیمیشن دانلود انواع مدلهای سه بعدی ارک اینتریور ارک اکستریور ارک مدل

دانلود فیلم های آموزشی معماری گرافیک و مدل و پلاگین

دانلود رایگان فیلم های آموزشی معماری سه بعدی گرافیک و انیمیشن دانلود انواع مدلهای سه بعدی ارک اینتریور ارک اکستریور ارک مدل

آموزش زیبراش ZBrush Deforming 3D models



خرید آموزش زیبراش



راه دیگری برای شروع کار با مجسمه های 3D در ZBrush این است که از آن استفاده کنید

  زیر پالت تغییر شکل در پالت ابزار. شما می توانید تعدادی از اعمال کنید

  شکل دهندگان به یک ابزار 3D برای ارائه با اشکال منحصر به فرد خود را.

  من با انتخاب ابزار Ring3D از پالت Tool شروع میکنم، بنابراین من هستم

  فقط کافیست روی نماد ابزار اصلی اینجا کلیک کنید. این کتابخانه را باز می کند و من هستم

  انتخاب Ring3D من قصد دارم آن را روی بوم بکشم و به ویرایش برگردم

  حالت با کلیک بر روی این دکمه. وقتی که من در حالت ویرایش هستم، می توانم بکشم

  بوم و شروع به چرخش و من می دانم آماده هستم که کار را آغاز کنم. من دارم میروم

00:00:37 برای فشار دادن کلید F به تمرکز. من می خواهم دید خوبی از مدل بر روی بوم داشته باشم.

00:00:41 در حال حاضر اولین چیزی که می خواهم انجام دهم قبل از اینکه من شروع به استفاده از تغییر شکل به من

00:00:45 مدل است، من می خواهم تعدادی از زیر بخش ها را افزایش دهد تا من خوب باشم

00:00:49 و مدل صاف برای کار با. من می توانم این را با کلیک بر روی Initialize پیدا کنم

00:00:55 زیر پالت در اینجا. بنابراین من در پالت ابزار هستم، من این را در سینی دارم،

00:00:59 و اینجا من Initialize کردم من فقط آن را با کلیک بر روی آن گسترش می دهم. سمت راست پایین

00:01:03 در اینجا من SDivide و LDivide دارم. LDivide بخش های طولی است، بنابراین اگر من

00:01:09 این را بکشید این واقعا واضح است این تعداد تقسیم هایی است که در اطراف هستند

00:01:13 مثل این. SDivide تعدادی از تقسیم ها در این راه همراه است

00:01:18 مقطع عرضی

00:01:20 بنابراین من فقط می خواهم این لغزنده ها را در اینجا افزایش دهم و فقط می خواهم یک انتخاب را انتخاب کنم

00:01:25 ارزش بالا. اگر می خواهم یک مقدار دقیق را در یک نوار لغزنده قرار دهم، من فقط آن را برجسته می کنم

00:01:30 ارزش در نوار لغزنده و تایپ بر روی صفحه کلید من. بنابراین من تایپ کردن 120 وجود دارد و اجازه دهید

00:01:37 می گویند، 80. حالا فقط ارزش بالا را می گیرم، چیز خاصی نیست

00:01:42 این اعداد، فقط من می دانم که آنها مدل صاف تولید می کنند.

00:01:45 بنابراین برای شروع بازی با این چیز، من قصد دارم آن را ایجاد کنم

00:01:50 PolyMesh3D، که مدل پارامتری را به چیزی که می توانم تبدیل می کند

00:01:54 برداشتن پس از تبدیل شدن، من زیر پالت تغییر شکل را گسترش می دهم و lo و

00:02:00 ببخشید من چند لغزنده دارم

00:02:03 هر یک از این لغزنده ها یک شکل گیر متفاوت هستند و همه آنها متفاوت هستند

00:02:07 همه چیز به مدل اگر می خواهم بدانم که هر کدام چه می کند، من فقط می توانم شناور باشم

00:02:11 بیش از؛ کلید Ctrl را نگه دارید و در اینجا کمی توضیح خوبی خواهم داد. اما یک بار

00:02:16 تغییرات نوعی فرایند بسیار تجربی هستند. این یک راه جالب است

00:02:22 فقط چیزی را شروع کنید، شروع به بازی کردن با آن کنید مثل یک توده از خاک رس و

00:02:25 ببینید چه اتفاقی می افتد این بهترین راه برای استفاده از deformers است.

00:02:28  After you become more and more familiar  with how each one works, then you will

00:02:32  know when to apply and inflate as  opposed to a squeeze and so on and so forth.

00:02:36  But there is no better way to learn  them than to just start playing with them.

00:02:39  Most likely you are going to break  anything, so go ahead and have some fun with

00:02:42  it. Let's just play with it  and start seeing what happens.

00:02:45  I'm going to choose the SSkew, that's  the Smooth Skew, and to apply it I just

00:02:51  start kicking up the slider on the  deformer, and all of a sudden I have a very

00:02:55  interesting shape going. If you will  notice each time I nudge this slider, I'm

00:03:01  adding more and more change to the model.  In other words, this is not picking a

00:03:06  precise value, it's just ramping it up  each time.I can even go in the negative

00:03:11  direction to bring it back or even  to move in the opposite direction.

00:03:14  You will also notice that there are  three buttons right here. These determine

00:03:20  what axis the deformer is applied to.  So if I switch from the X axis to the Y

00:03:27  axis, I'm going to get a very different  result when I start moving this slider

00:03:31  up. You can see it's kind of an  interesting shape already. Let's see what

00:03:37  happens if I do Z. There we go.

00:03:41  Of course, you can also use any  combination. So let's see what happens when I

00:03:49  start applying the Smooth Bend to  the tool. I'm already getting a really

00:03:54  interesting shape going and once again  it's just a very experimental process,

00:04:00  it's just something you can play with.  We have some modern sculpture. I know

00:04:07  there are some ZBrush users out  there that actually use ZBrush to design

00:04:11  jewelery, which is an interesting  application. This goes to show that it's a

00:04:16  very versatile program,  not just for making monsters.

00:04:19  The Noise slider is interesting. I can  add just a little bit of noise to it and

00:04:24  already get kind of a texture that's  actually sculpted right into it and its

00:04:28  applied overall, over the entire model.  Inflate adds a little bit of thickness

00:04:32  to it, Spherize can create some very  interesting shapes, and there you go.

00:04:41  That's modern art.

00:04:43  When you have a shape you like, always  remember to save it, because you never

00:04:47  know when you could use it in a  future project. I'm going to save it as

00:04:55  deformerExample; this is  saved in the ZTL format.

00:05:01  So deformers are a great way to get  ZBrush session started. It allows you to  get the creative juices flowing and  see what you can come up with in a very experimental way.

ZBrush  Deforming 3D models