دانلود فیلم های آموزشی معماری گرافیک و مدل و پلاگین

دانلود رایگان فیلم های آموزشی معماری سه بعدی گرافیک و انیمیشن دانلود انواع مدلهای سه بعدی ارک اینتریور ارک اکستریور ارک مدل

دانلود فیلم های آموزشی معماری گرافیک و مدل و پلاگین

دانلود رایگان فیلم های آموزشی معماری سه بعدی گرافیک و انیمیشن دانلود انواع مدلهای سه بعدی ارک اینتریور ارک اکستریور ارک مدل

آموزش مدلسازی زیبراش : ایجاد لبه های تیز ZBrush Creating sharp edges with the Crease tool


آموزش حرفه ای زیبراش تکنیک های مدلسازی متریال سازی





آموزش مدلسازی زیبراش ZBrush برای ساخت مدل های زیبا، صاف و آلی شناخته شده است، اما این به آن معنی است

  قطعا به آن محدود نمی شود. شما همچنین می توانید تولید شده به دنبال به دنبال و یا

00:00:09 سطوح لبه سخت با اضافه کردن چروک به مدل های خود. بنابراین من قصد دارم شروع کنم

00:00:14 با یک مدل بسیار ساده برای نشان دادن این.

00:00:16 من قصد دارم بارگیری Poly Sphere که مدل شروع مورد علاقه من است. انجام دادن

00:00:20 این من قصد دارم بر روی دکمه Default ZScript کلیک کرده و این فقط یک است

00:00:24 تکنیک میانبر برای بالا آوردن Poly Sphere.

00:00:27 بنابراین من روی صفحه راه اندازی، روی Poly Sphere کلیک میکنم. بلافاصله آن را در

00:00:31 بوم و من در حالت ویرایش هستم و در اینجا آن است. حالت ویرایش فعال شده است و من

00:00:36 می تواند مدل را بچرخاند. من قصد دارم به پالت ابزار بروم و روی Geometry کلیک کنم

00:00:42 و تعدادی از Subdivisions را با حرکت دادن این نوار لغزنده به پایین کاهش دهید.

00:00:45 من می خواهم به اضافه کردن یک زن و شوهر از سطوح پایین تر از زیر بخش با کلیک بر روی

آموزش مدلسازی زیبراش بازسازی زیربنای. بنابراین این همانند تقسیم مدل است.

00:00:55 این سطح پایین تر از Subdivisions را اضافه می کند. بنابراین من در مورد این سطح پایین هستم که خوب است

00:00:59 اکنون حالت قاب را در اینجا روشن می کنیم، می توانیم قاب سیم را که روی شیء دیده می شود ببینیم

00:01:04 و من می خواهم یک زن و شوهر چندگانه ایجاد کنم. بنابراین بیایید به Transform برگردیم، روشن کن

00:01:08 انتخاب نقطه، بنابراین انتخاب کمی دقیق است و من فقط رفتن به

00:01:12 Ctrl + Shift را فشار دهید، کشیدن، پانل را از رایانه لوحی آزاد کنید، آنجا برویم. این هست آنچه که اکنون داریم

00:01:18 حالا من به Polygroups می روم و گروه را انجام می دهم، یک - که رنگ را تغییر می دهد. من مطبوعات

00:01:24 Ctrl + Shift روی بوم کلیک کنید. ببینید حالا دو پلیگرید دارم هنگامی که من را

00:01:29 انحنا آن را به لبه خارج از آنچه که بر روی بوم قابل مشاهده است.

00:01:35 بنابراین برای مخفی کردن این قسمت از مدل، من فقط Ctrl + Shift + بر روی Polygroup من کلیک کنید.

00:01:39 آنجا برویم من قصد دارم به زوم در اینجا و من قصد دارم بر روی Crease کلیک کنید

00:01:46 دکمه وقتی که این کار را انجام می دهم، تغییر کوچکی به شکل یا بیشتر می بینید

00:01:49 مهمتر اینکه شما نیز یک خط کوچک خال خال را در اینجا می بینید، باید زوم را خیلی زیاد کنید نزدیک به دیدن این.

  This dotted line indicates that there  is a crease now on this edge. So when I

00:02:03  press F to center the model, Ctrl+Shift,  so I can see the whole model and this

00:02:08  is little bit more obvious with Frame  mode off. So I'm going to turn Frame mode

00:02:12  off and increase the Subdivisions on  the model and there we see a nice hard

00:02:18  edge has been created on that  Polygroup. Thanks to the creasing.

00:02:21  I'm going to go through the process  one more time. So let's turn Frame mode

00:02:26  back on. Let's make another Polygroup.  Let's say we are going to do this area

00:02:31  right area. So Ctrl+Shift+Drag then  release. I have this area right here. Just

00:02:37  to make it slightly more interesting,  let's remove this middle section here too.

00:02:41  So Ctrl+Shift+Drag over here, release  the Shift key and let go. Now I'm going

00:02:48  to make a Polygroup. To make a  crease on a model you don't need to make

00:02:53  polygroups, but I find it's a good  idea. Makes it a little bit more easy to

00:02:57  work with, especially if you had to  go back and change something about the model.

00:03:01  Press that Crease button and our  crease is now applied to this polygroup.

00:03:06  Ctrl+Shift+Click, you can see that the  model has been slightly changed in its

00:03:10  shape but it's much more obvious, once  I increase that Subdivision level. Turn

00:03:16  off Frame button. You can really see it there.

00:03:18  I bring this down again. I'm going to  turn on Frame mode and isolate this group

00:03:24  again by pressing Ctrl+Shift+Click on it.  Now it's isolated and to remove that

00:03:30  crease, I just press Uncrease. Ctrl+ Shift+Click, increase the Subdivisions.

00:03:39  Turn off Frame mode and we are back to  where we were before. There is a little

00:03:43  bit of residual crease there. We can  get rid of this by choosing the Smooth

00:03:48  brush from the Brush library. Reduce  the intensity and just paint over to

00:03:56  smooth out that area.

00:03:57  So it doesn't perfectly remove that  crease but it does a pretty good job. But

00:04:04  that's a good way to get started. If  you want to make some kind of hard surface

00:04:08  model like a piece of armor or some  kind of product or something like that,

00:04:12  this is a really good technique for  making more of a manufactured look and less

00:04:17  of an organic look.