دانلود فیلم های آموزشی معماری گرافیک و مدل و پلاگین

دانلود رایگان فیلم های آموزشی معماری سه بعدی گرافیک و انیمیشن دانلود انواع مدلهای سه بعدی ارک اینتریور ارک اکستریور ارک مدل

دانلود فیلم های آموزشی معماری گرافیک و مدل و پلاگین

دانلود رایگان فیلم های آموزشی معماری سه بعدی گرافیک و انیمیشن دانلود انواع مدلهای سه بعدی ارک اینتریور ارک اکستریور ارک مدل

آموزش زیبراش : اضافه کردن پارت به ساب تولز ZBrush Adding parts to your model with subtools


آموزش کار با بزارهای ZBrush 




هنگامی که شما می خواهید یک مدل در ZBrush ایجاد کنید که از بسیاری متفاوت تشکیل شده است

قطعات، شما از چیزی که به عنوان زیر ابزار شناخته می شود استفاده می کنید. به یاد داشته باشید در ZBrush، ابزار فقط معنی دارد

  هر چیزی که علامت بر روی بوم است، اما همچنین به معنی مدل 3D است.

  بنابراین من قصد دارم از کلمه ابزار به طور تعویض با مدل اصطلاح یا مجسمه سازی استفاده کنم

  یا از طریق همه چیز همان شیء است. بنابراین یک ابزار زیر فقط یک است

  شی که بخشی از یک شی بزرگتر است. من ZBrush لود شده ام من ابزار را می گیرم

 پالت و قرار دادن آن در سینی با کلیک بر روی این سوئیچ. من قصد دارم به مطبوعات

  بار ابزار و من قصد دارم که روبات robot_subtool را در اینجا بارگیری کنم.

 این فایل برای کاربران حق بیمه در دسترس است. شما همچنین می توانید سرباز نسخه ی نمایشی استفاده کنید

00:00:42 مدل همراه با ZBrush. حالا که من آن را در پالت ابزارم بارگذاری کرده ام، من هستم

00:00:47 رفتن به کشیدن بر روی بوم و او به نظر می رسد. من قصد دارم سوئیچ کنم

00:00:51 حالت ویرایش و سپس چرخش او را در اطراف، بنابراین شما می توانید نگاهی به او در اینجا نگاه کنید.

00:00:57 حالا اگر به پالت ابزار بروید می توانم Subtools را گسترش دهم و این را خواهم دید

00:01:01 مرد در واقع یک دسته از قطعات کوچک ساخته شده است. پالت SubTool مهربان است

00:01:06 مانند پالت لایه در فتوشاپ. بنابراین شما می توانید سلسله مراتب را ببینید

00:01:12 مدل و هر کدام از این ابزارهای مختلف هستند. همانطور که من آنها را انتخاب می کنم شما می توانید

00:01:17 آنها را بر روی مدل برجسته کنید. بنابراین پاهای او وجود دارد. این کوچک است

00:01:21 شلوار و در اینجا پای او است.

00:01:23 آنچه من می خواهم نشان دهم چگونگی اضافه کردن یک شی به ربات با افزودن است

00:01:31 آن را به عنوان یک فرعی بنابراین ابتدا یکی دیگر از سه بعدی را بسازیم. ما قصد داریم یک

00:01:36 بخش کاملا جدید من قصد دارم بر روی این آیکون ابزار در اینجا کلیک کنم و قصد دارم

00:01:39 مدل Gear 3D را انتخاب کنید و ما را به این مدل تغییر می دهیم. ربات ناپدید می شود

00:01:45 اما او هنوز اینجا است. در اینجا پا است

00:01:48 ما فقط از یک مدل به دیگری تغییر کردیم در حالی که ما در حالت ویرایش قرار داریم. من هستم

00:01:52 رفتن به فشردن دکمه F را بزنید تا یک نگاه دقیق تر پیدا کنید و قصد دارم

00:01:57 حرکت به پایین و من قصد دارم به گسترش زیر پالت Initialize و من قصد دارم به

00:02:04 شروع به بازی با برخی از لغزنده ها.

00:02:06  I don't have a specific idea what I'm  trying to create. I'm just going to play

00:02:09  around until I get something that  looks kind of neat. Usually that's done

00:02:13  pretty quickly by playing with these  controls. Let's Skew a little bit, there

00:02:21  we go. This robot has a  built-in blender of some sort.

00:02:25  Let's expand the Outer Profile. It  makes it a little bit more intimidating

00:02:40  looking and taking that up a little bit.  There we go. Nice kind of gear shape

00:02:54  going. Not exactly sure what it is but  it looks like it will be very useful to

00:02:58  robot. This is a parametric 3D objects.  I want to convert it to a PolyMesh,

00:03:04  just in case I decide that I want to  use the sculpting brush as later on to

00:03:08  change it. I'm going to click on the  Make PolyMesh 3D button here at the top of

00:03:12  the tool sub-palette. It makes a  copy of the object but this copy is now

00:03:17  something that is sculptable with the  sculpting brushes and it's given the name

00:03:22  PM3D_Gear3D#1, not terribly descriptive.

00:03:26  So let's switch back to our robot  here. Just by selecting him in the Tool

00:03:32  palette. You can also select him this  way. I'm going to press F so that we can

00:03:37  see the entire robot and I'm going to  go to the SubTool palette and I'm going

00:03:42  to click on Append. When I do that I  get this toolbox here and I click on this

00:03:48  and it's going to have this object  and here it is down at the bottom.

00:03:52  You don't see it. The reason you don't  see it is because it's in the middle of

00:03:56  the robot. If I want to see it, I can  click on Transparency and there it is,

00:04:02  looks like that's what he had for lunch.  The Transparency button allows you to

00:04:07  actually see through the model. So it  makes the objects semitransparent. It's

00:04:12  very useful when working with  subtools. So you can see it there.

00:04:16  To control the visibility of  individual subtools, I can just click on the

00:04:21  Eyeball icons here. If I go to the  selected subtool, that's the one that's

00:04:27  highlighted here and I click on the  Eyeball icon, it hides everything except

00:04:33  for the one subtool. I click on it  again, it restores the visibility.

00:04:38  That only happens for the current  selected subtool. In other words if I hide

00:04:43  the antenna I don't get the same  action. It's only when I do it with the

00:04:46  currently selected subtool. That  allows you to quickly go to that subtool and

00:04:50  start working with it.

00:04:52  There is a Delete key to remove the  selected subtool and I can also Rename it.

00:04:57  So let's Rename this subtool. We will  call it gear, easy to remember. Now that

00:05:05  I have created my extra object,  converted it to a PolyMesh and appended it to

00:05:10  the main robot model using the  SubTool palette, I'm ready to reposition it

00:05:16  using the Transpose tool.