دانلود فیلم های آموزشی معماری گرافیک و مدل و پلاگین

دانلود رایگان فیلم های آموزشی معماری سه بعدی گرافیک و انیمیشن دانلود انواع مدلهای سه بعدی ارک اینتریور ارک اکستریور ارک مدل

دانلود فیلم های آموزشی معماری گرافیک و مدل و پلاگین

دانلود رایگان فیلم های آموزشی معماری سه بعدی گرافیک و انیمیشن دانلود انواع مدلهای سه بعدی ارک اینتریور ارک اکستریور ارک مدل

دانلود آموزش ویدئویی زیبراش ZBrush Color, Texture, and Materials Picking colors


آموزش مقدماتی تصویری زیبراش به زبان فارسی زیبراش 

خرید آموزش زیبراش






همانطور که در یک مدل در ZBrush کار میکنید، ممکن است در انتهای آن متوجه شوید رابط کاربری اینجا، ما این Color Picker داریم. این رنگ انتخاب کننده چطور است بر مدل که بر روی آن کار می کنید تاثیر می گذارد؟ شما در حال حاضر می توانید ببینید که یک رنگ قرمز خوب به سطح مدل وجود دارد. من از مدل قدیمی نقاشی استفاده می کنم و این برای کاربران حق بیمه در دسترس است. خوب این رنگ قرمز که می بینید واقعا بخشی از مواد است کاربردی. به بیان ساده، ماده تاثیر می گذارد که سطح واکنش دهنده به نور در صحنه. بعضی از مواد، در واقع، دارای یک رنگ ساخته شده در آنها هستند. من قصد دارم سوئیچ کنم مواد اولیه در پایین پالت مواد و این یکی در اینجا هیچ رنگی برای آن اعمال نشده است و این بخشی از مواد است. بنابراین رنگ سطح در واقع سفید است؛ تغییرات در ارزش ما هستند گرفتن یک نتیجه از نورپردازی در صحنه است. من می توانم روشنایی را تغییر دهم باز کردن پالت نور و حرکت نور مکان نما در اطراف. بنابراین ما می گیریم سفید تا خاکستری به سیاه و سفید است که عمدتا به دلیل سایه پیش نمایش است که در اطراف جسم هستند اما اگر شروع به تغییر رنگ در Color کنید انتخابگر، می بینید کاملا واضح است که من در حال تغییر رنگ مدل هستم. رنگ به هر رأس مدل اعمال می شود، همانطور که در اینجا بزرگنمایی می کنم. پس هر کدام یکی از این رأسها حاوی اطلاعات رنگی است و سپس در سطح هر چند ضلعی که برای اطلاعات شما رنگ است مخلوط شده است. بنابراین من یکی دارم رنگ یکنواخت به کل مدل اعمال می شود. بیایید نگاهی سریع به چگونگی آن داشته باشیم انتخاب رنگ در واقع کار می کند


00:01:33  The center of the Color Picker, I can  choose between saturation, so on the

00:01:37  right side, it is more saturated, on  the left side, it is less saturated. The

00:01:41  top has a higher value, the bottom has  a lower value and then you also have a

00:01:45  way of storing a secondary color. If  I ever decide that I want to switch

00:01:50  between the main color and the  secondary color, I can just click on this Switch

00:01:55  Color button.

00:01:56  I also have a Color palette. Let's  put this in the tray by clicking on that

00:02:00  button right there. So I have the  same Color Picker here and then under

00:02:05  Modifiers, I have just a variety of  other ways to choose colors, just in case,

00:02:11  I decide I like these better and if I  really like the System palette, I can

00:02:17  click on this button to  call up the System palette.

00:02:19  This is a great way to get more  information on the exact color that you have

00:02:23  chosen. Finally, I can also choose a  color directly from the interface just by

00:02:29  clicking and dragging. So I can  choose this gray background color or I can

00:02:33  choose the blue color on the surface.  And this is really useful if I have

00:02:38  painted an illustration and let's say  I have one object on one side of the

00:02:43  screen and an another object on the  other and I want to clone a color from one

00:02:47  object to the other, I could just click  and drag to the surface of that object

00:02:51  and grab that color.

00:02:54  So understanding how Color works in  ZBrush is important, especially when you

00:02:57  get to the point where you are ready to  paint colors directly on to the model.