دانلود فیلم های آموزشی معماری گرافیک و مدل و پلاگین

دانلود رایگان فیلم های آموزشی معماری سه بعدی گرافیک و انیمیشن دانلود انواع مدلهای سه بعدی ارک اینتریور ارک اکستریور ارک مدل

دانلود فیلم های آموزشی معماری گرافیک و مدل و پلاگین

دانلود رایگان فیلم های آموزشی معماری سه بعدی گرافیک و انیمیشن دانلود انواع مدلهای سه بعدی ارک اینتریور ارک اکستریور ارک مدل

دانلود آموزش ویدئویی زیبراش ZBrush Color, Texture, and Materials Applying textures


صفر تا صد آموزش نرم افزار ZBrush


یکی دیگر از راه هایی که شما می توانید به طور مستقیم به یک مدل 3D در ZBrush اعمال کنید، استفاده از یک است بافت بافت در اینجا در پالت بافت یافت می شود. اینها همه هستند بافت هایی که وقتی Zbrush شروع می شوند بار می شود، بنابراین این کتابخانه بافت Texture است. همانطور که روی این ها اشاره کردید، می توانید اطلاعات و همچنین یک دید خوب را پیدا کنید هر بافتی من قصد دارم یک مدل را بارگیری کنم و قصد دارم آن را انتخاب کنم file femaleHead_v01.ztl. این برای کاربران حقوقی ما در دسترس است. من قصد دارم آن را به بوم بکشم، T را فشار دهید تا به حالت ویرایش تغییر کند. شما می توانید حالت ویرایش را در حال حاضر فعال کنید. من به هندسه می روم، عدد را افزایش دهم از زیربخشها، کشویی SDiv. وقتی یک بافت از پالت را انتخاب میکنم، شما می بینید، ناگهان در اطراف صورت او پیچیده می شود. به نظر می رسد کمی عجیب و غریب، منظور من برای یک چیز، تصویر یک صحرا در اطراف یک زن پیچیده شده است چهره ای غیر معمول است و شما همچنین می توانید رنگ آن را مشاهده کنید بافت تحت تأثیر رنگ مواد است. بنابراین من قصد دارم از مواد موادی قرمز پیش فرض به مواد اولیه بپردازم و این یک رنگ اضافی برای آن نیست. همانطور که من بافت های مختلف را انتخاب می کنم پالت بافت، می توانید ببینید که آنها فورا به مدل اعمال می شوند. اگر من بافت چاک دهنده را انتخاب کنید، می توانید ببینید که چطور بافت واقعی است روی سطح مدل پیچیده شده است. بافت ها بسته به نوع بسته بندی می شوند مختصات UV مدل. مختصات UV به برنامه های 3D مانند ZBrush یا 3ds Max می گویند تصویر دو بعدی در اطراف یک ابعاد سه بعدی. برخی از این بافت ها مانند ستاره، در واقع دارای یک کانال آلفا هستند، بنابراین شما می توانید شفافیت را ببینید هنگامی که آنها را به یک مدل 3D اعمال می شود. همانطور که روی این تصویر نشان می دهم، می توانید ببینید که این بافت 32 بیت دارد بنابراین آن را دارد کانال آلفا. در حال حاضر مهم است که هنگام استفاده از Textures، این است که بافت ها رنگی را که برای یک مدل اعمال می شود، حذف می کند. پس اگر من بافت را خاموش کنید و رنگ مدل را به رنگ قرمز تغییر دهم و دوباره اعمال کنم

00:02:04  the Texture, the red color of the  model can't be seen through the texture.

00:02:08  It's still there, I can turn all the  Texture off, and see the red color, but as

00:02:13  long as I have a texture applied,  that color is not visible. Think of the

00:02:17  texture as like a wrapping around the  surface of the model that's obscuring the

00:02:21  color. If I change the color here, while  the texture is applied, you won't see any update.

00:02:25  I'm going to change this to a purple.  But if I turn Texture off, by choosing

00:02:30  this, now you see the nice purple there.  This is really important to understand

00:02:35  when we get into Poly Painting  which is painting on the model and then

00:02:40  converting that painting into a texture.  You can create textures directly in

00:02:44  ZBrush by painting on the canvas. So  to do this, I'm going to switch out of

00:02:50  Edit mode, I want to press Ctrl+N to  clear the canvas, turn my Texture off, and

00:02:57  I'm going to use the Paintbrush and  just paint some lines on the canvas.

00:03:04  I want to convert this into a texture.  I go to the Texture palette. I'm going

00:03:10  to stick this into the tray just by  clicking this. I'm going to set the size of

00:03:15  my Texture here, let's make it  1024x1024 and then I'm going to press GrabDoc.

00:03:24  When I do that, I have my new texture  here. Well, some of the paintbrushes make

00:03:31  the Texture Library unavailable. If  that happens, just switch to a different

00:03:35  brush and then you can open up the  library. So here we have our new texture and

00:03:40  of course, you can also import images.  So for instance,   I can Import my

00:03:46  stuccoAlpha. It is a two-dimensional  image so it works. Import this into the

00:03:52  Texture palette and use that as well,  just like you can import it into the

00:03:56  Alpha library. It is the same thing.

00:03:58  Textures are a very important part of  the workflow. If you decide that you want

00:04:01  to paint colors on 3D models and use  those colors in other programs such as

00:04:07  Maya, when you are rendering a 3D  object, you will find that ZBrush is also

00:04:11  fully functional as a  texturing program for 3D objects.