دانلود فیلم های آموزشی معماری گرافیک و مدل و پلاگین

دانلود رایگان فیلم های آموزشی معماری سه بعدی گرافیک و انیمیشن دانلود انواع مدلهای سه بعدی ارک اینتریور ارک اکستریور ارک مدل

دانلود فیلم های آموزشی معماری گرافیک و مدل و پلاگین

دانلود رایگان فیلم های آموزشی معماری سه بعدی گرافیک و انیمیشن دانلود انواع مدلهای سه بعدی ارک اینتریور ارک اکستریور ارک مدل

دانلود آموزش ویدئویی زیبراش ZBrush Color, Texture, and Materials Applying MatCap materials


نرم افزار مجسمه سازی دیجیتال 

خرید آموزش زیبراش


شما متوجه می شوید که اشیاء 3D در ZBrush، هنگامی که روی بوم کشیده می شوند، این ماده موم قرمز به طور پیش فرض استفاده شده است. این یک ماده ویژه به نام "یک" است مواد MATCAP، و تمام مواد MATCAP در اینجا در بالای صفحه کتابخانه مواد گوریلا همیشه خوب است، به نظر می رسد نوع شوم. پس چه مواد MatCap چیست؟ خوب، ابتدا ابتدا آن را به صورت منظم مقایسه کنید مواد، یکی از مواد استاندارد در اینجا در پایین مواد کتابخانه من فقط می خواهم مواد اولیه را انتخاب کنم. وقتی متوجه شدید متوجه خواهید شد پالت نور و من شروع به تغییر نور با کشیدن بر روی کره آیکون؛ در حال حاضر آن را فقط قرار دادن نور بر روی بوم، به روز رسانی نور در مدل. وقتی مواد MatCap را انتخاب می کنم، مانند مواد موم سرخ، و من شروع به کار می کنم تغییر نور، به روز رسانی وجود ندارد؛ به نظر می رسد که نور کار نمی کند. این دلیل آن این است که روشنایی در جسم است که در واقع به عنوان بخار پخته شده است مواد، بخشی از مواد MatCap. تا آنجا که من می خواهم تغییر دهم روشنایی در صحنه، قصد ندارد چیزی را که روی جسم مشاهده می کنید تغییر دهد بر روی بوم کشیده شده است. MatCap مخفف Material Capture است، بنابراین Material Capture Material است. اینها مواد در واقع از عکس گرفته شده اند. آنها سفارشی طراحی شده اند نمایندگی مواد مختلف رنگ بخشی از مواد است، اما شما خواهد شد متوجه شدم که MatCap را روشن میکنم، و سپس رنگ را به سبز تغییر میدهم، قصد دارم ترکیبی از مواد را در رنگ سبز ببینید. در واقع رفتن به ترکیب این رنگ صورتی از مواد با رنگ سبز که در اینجا در پالت انتخاب کرده ام. بنابراین رنگ بخشی از یک ماده است، به ویژه اگر از آن نمونه گرفته شده است عکس، اما آن را نیز در ترکیب با رنگ است که شما را در انتخاب رنگ کار می کند. من قصد دارم مواد خام سبز روشن را انتخاب کنم و سپس یک رندر را انتخاب کنم تغییر در Best، در منوی Render. پس از چند ثانیه شما خواهید دید چه چیزی این مواد به نظر می رسد زمانی که من ارائه بهترین کیفیت. بنابراین برخی وجود دارد واقعا سایه وجود دارد، به نظر می رسد زیبا و واقع بینانه است. هنگامی که شما راحت با استفاده از مواد MatCap به یک شی، و سپس شما آماده هستند تا مواد Material MatCap خاص خود را امتحان کنند.