دانلود فیلم های آموزشی معماری گرافیک و مدل و پلاگین

دانلود رایگان فیلم های آموزشی معماری سه بعدی گرافیک و انیمیشن دانلود انواع مدلهای سه بعدی ارک اینتریور ارک اکستریور ارک مدل

دانلود فیلم های آموزشی معماری گرافیک و مدل و پلاگین

دانلود رایگان فیلم های آموزشی معماری سه بعدی گرافیک و انیمیشن دانلود انواع مدلهای سه بعدی ارک اینتریور ارک اکستریور ارک مدل

دانلود آموزش زیبراش Illustrating with ZBrush Understanding ZSub and ZCut



آموزش روش های ویرایش مدل 3بعدی زیبراش ZBrush


خرید آموزش زیبراش


حالا ما در نقاشی که در آن من تصمیم گرفته ام که می خواهم اضافه کنم، هستم

 برخی از جزئیات به ارتش ربات من. چطور میتونید این کار رو انجام بدین؟

 خوب، آنچه شما می توانید انجام دهید این است که شما واقعا می توانید برخی از ابزار 3D را در اینجا استفاده کنید

 embellishments. اکنون سند که باز کرده ام، robot_army_v01.ZBR نام دارد.

 من آن را به بوم لود می شود. من می خواهم انجام دهم، من می خواهم از آن استفاده کنم

 ابزار Sphereinder3D برای اضافه کردن چند پیچ ​​و مهره، اما من همچنین می خواهم از آن به عنوان یک راه استفاده کنید

 برخی از سوراخ ها را به سطح روبات ها برای جزئیات بیشتر رعایت کنید.

 بنابراین ما این کار را انجام می دهیم که ابزار را در Z Z، Z Sub یا Z Cut استفاده کنید

 حالت وقتی که من در Z اضافه حالت، و من بر روی ربات قرعه کشی، ما ابزار کره را می بینیم

 در واقع به سطح اضافه شده است، فقط لغو را کلیک کنید تا از شر آن خلاص شوید. بنابراین

 من به سطوح روبات ها در اینجا اضافه می کنم.

00:00:58 هر زمانی که من یک پیچ جدید می کشم، پیچ قبلی به بوم افتاده است

00:01:05 آن را به پیکسل تبدیل شده است. بنابراین اکنون بخشی از بوم است، اما تا زمانی که من

00:01:10 قرعه کشی یکی دیگر از، من هنوز هم فرصتی برای جایگزینی آخرین یکی که

00:01:16 من کشیدم بنابراین به عبارت دیگر، اگر من دوست ندارم کجا بود، من می توانم بر روی کلیک کنید

00:01:18 حرکت دکمه، و آن را فعال ژیروسکوپ ترانسفورماتور، و سپس من می توانم آن را استفاده کنید

00:01:23 مقیاس موقعیت یا چرخش این پیچ.

00:01:29 بازگشت به حالت قرعه کشی، من می توانم برخی از پیچ و مهره های دیگر را قرقره. وقتی این پیچ ها را می کشم

00:01:34 آنها به طور خودکار عمود بر سطح ربات می آیند. پس اگر من

 تصمیم می گیرم که میخواهم سوراخ را به زره های ربات یا هر پیکسل برسانم

00:01:46  on the canvas, I have two ways the do  this. I can use Z Sub, or Z Subtract, and

00:01:52  Z Cut.

00:01:53  Now the difference between these two  modes, is a little bit subtle. If I'm in Z

00:01:57  Sub and I draw a Sphereinder, a special  type of cylinder, you can see that I'm

00:02:02  cutting a hole into the robot. I'm  going to rotate this hole that I have cut in

00:02:09  there, and you can see the edge of the  Sphereinder. Let's move it up a little

00:02:15  bit, there we go, and rotate, so  you can see that bottom edge there.

00:02:20  So when I'm using Z Cut, it's like I'm  projecting from the front of the canvas

00:02:24  into the robot to gouge out that hole.  If I switch to Z Cut, as oppose to Z Sub,

00:02:32  you can see the difference there. It's  a little bit subtle. So let's rotate a

00:02:36  little bit more, and when we position  this deeper, let's scale it out a bit.

00:02:45  Let's switch between the two, that's a  little bit more obvious, and I have got

00:02:52  a second, always zoom in on  the canvas to get a closer look.

00:02:57  So Z Sub is projecting that hole from  my point of view, and gouging into the

00:03:02  surface. Z Cut is more like a 3D hole;  it's like the Sphereinder tool, is a

00:03:07  drill, that's drilling into the surfaces.  Now when you might want to use one as

00:03:12  opposed to the other, it depends on  what you are trying to create, what kind of

00:03:16  detailing. Let's rotate this guy a  little bit more. Maybe he has got canon

00:03:21  balls shot at him. You can switch  between these two, see how that might be useful.

00:03:30  If I wanted to create a detail like,  he has just got this open area in here

00:03:39  that you can see into, Z Subtract  might be better than Z Cut, but if I wanted

00:03:43  to have like a hole, like so he has  just has been drilled down, like some kind

00:03:47  of advanced laser weapon technology  coming for the satellite, it's possible I'm

00:03:53  thinking about this too much, but you  get the basic idea that actually cuts

00:03:57  into the surface, as opposed to  gouging out, or subtracting from the surface.