دانلود فیلم های آموزشی معماری گرافیک و مدل و پلاگین

دانلود رایگان فیلم های آموزشی معماری سه بعدی گرافیک و انیمیشن دانلود انواع مدلهای سه بعدی ارک اینتریور ارک اکستریور ارک مدل

دانلود فیلم های آموزشی معماری گرافیک و مدل و پلاگین

دانلود رایگان فیلم های آموزشی معماری سه بعدی گرافیک و انیمیشن دانلود انواع مدلهای سه بعدی ارک اینتریور ارک اکستریور ارک مدل

دانلود آموزش زیبراش Illustrating with ZBrush Rendering in ZBrush



خرید آموزش زیبراش

دانلود آموزش حرفه ای زیبراش به زبان فارسی


رندر در ZBrush اشاره به کیفیت نمایش از اشیاء در

 بوم و همچنین سکته مغزی. به طور پیش فرض هنگامی که شما در ZBrush کار می کنید، شما

 در حالت پیش نمایش رندر هستند. حالا معنی اون چیه؟ بیایید نگاهی به تنظیمات رندر اینجا

  بنابراین من منوی رندر را گسترش دادم و می خواهم بر روی این کلید برای حرکت کلیک کنم

 آن را به سینی و شما می توانید ببینید که ما پیش نمایش انتخاب شده است و این به طور پیش فرض است

  حالت پیش نمایش تقریبی از مواد و همچنین برخی از سایه های پیش نمایش ساده را می دهد.

 من می توانم حالت تصادفی را با کلیک بر روی این دکمه ها تغییر دهم. اگر من به تخت تغییر کنم

  شما رنگی را که روی بوم اعمال می شود دریافت خواهید کرد و هیچ چیز دیگری نخواهد بود. این است

  در حال حاضر من فقط رنگ سفید دارم بیایید به قرمز برسیم آیا قرمز را می بینید؟

  رنگ در آنجا وجود دارد؟ بنابراین من تغییر رنگ شیء.

  اگر من پالت ابزار را گسترش دهم و قصد دارم به Texture برسم، بر روی کلیک کنید

رنگ آمیزی و سپس فقط به سرعت برخی از رنگ را در اینجا رنگ می کنید و خواهید دید، من هستم

  فقط دیدن رنگ جسم و هیچ چیز دیگری. من رنگ آمیزی کردن را خاموش می کنم

برای حذف آن و برگشت به اینجا سفید و تغییر رندر من از

  تخت به سرعت سریع کیفیت رندر بسیار ساده است. این لزوما نشان داده نمی شود

  خیلی چیزها در مورد مواد، اما این نشان می دهد متقابل نور پایه. و همانطور که

  نام نشان می دهد، این حالت رندر سریع برای کار در خصوص اگر بوم شما می شود بسیار پیچیده است.

 ما پیش نمایش داریم، ما بهترین ها را نیز داریم و سایه ها را دقیق تر می کنیم

تصویر بهتر از خواص مواد. تنظیمات زیادی نیز وجود دارد

00:01:38 ما می توانیم بهترین کارها را انجام دهیم. اگر میخواهم رندر را تازه کنم

00:01:43 در ZBrush، من همیشه می توانم بر روی دکمه رندر کلیک کرده و فورا آن را انجام دهید

00:01:47 بوم را مجددا رندر کنید اگر من به Preview بروید Cursor را انتخاب کرده و در اینجا بکشید

00:01:54 آن را فقط بهترین کیفیت ارائه یک منطقه در اطراف منطقه که من برداشت.

00:02:00 برخی از گزینه های دیگر، من در اینجا نرم افزار RGB اگر من می خواهم به بهبود

00:02:05 کیفیت antialiasing، کیفیت لبه ها در اینجا مانند من می توانم وجود دارد نوع وجود دارد

00:02:09 از جاذبه وجود دارد اگر نرم افزار RGB را روشن کنم، آن را در هنگام خاموش کردن آن کمک خواهم کرد

00:02:13 ارائه می دهد. SoftZ با اطلاعات عمقی هم همین کار را می کند. این فقط بهبود می یابد

00:02:19 کیفیت رندر عمق زمانی که شما در بهترین کیفیت رندر کنید.

00:02:24 هنگامی که شما در حال کار بر روی تصاویر هستید، یک راه برای بهبود antialiasing از

00:02:28 این لبه ها چون شما می توانید حتی زمانی که من نرم افزار RGB را در آن مشاهده می کنید، آن هنوز هم کمی است

00:02:31 خرابکاری به عنوان یک قاعده کلی، تصویرگران در ZBrush دو بار به آن کار می کنند

00:02:36 قطعنامه نهایی آنها و سپس نیمی از وضوح تصویر. تو می توانی آن را انجام دهی

00:02:42 با کلیک کردن روی این دکمه یا دکمه نیمه در پالت سند.

00:02:47 هنگامی که شما این کار را انجام می دهید، ZBrush به مقابله با antialiasing کمک می کند

00:02:52 لبه اشیاء 3D و انجام نیمی از این سکته مغزی. من برگشتم به واقعیت

 اینجا در اینجا چند کنترل ضد لغزندگی وجود دارد که به شما امکان می دهد

 improve the quality. You can adjust the  quality of Preview Shadows when you are

00:03:06  in Preview mode. We also have a few  overall color adjustments so that you can

00:03:13  make. Turn that on by clicking  Adjust and I can change the Brightness and

00:03:20  Contrast and I even have Add a  Curves, for some of these qualities.

00:03:28  Our reflectivity with certain  materials is something that you will see better

00:03:32  when you are in best quality mode. So  let's take a look at that really quickly.

00:03:36  I'm going to switch to the  ReflectiveMap material and you can see that we have

00:03:43  a nice reflective material here and we  also have a texture which is determining

00:03:48  what's being reflected. I'm actually  going to go quickly to the Materials

00:03:53  palette and take a look at  the Modifiers for this material.

00:03:57  So we will go to Materials and I have  click on the Switch to zap it over here.

00:04:01  I have ReflectiveMap selected. I'm  going to expand Modifiers and what I'm

00:04:06  concerned with this the actual image  that's used for the reflectivity and to

00:04:11  find that, scroll up here. This  particular material has two shader in it. This

00:04:17  one which has all the slider  controls, Shader 1 which actually has the

00:04:21  reflection controls.  I can change the  texture by clicking on this and choosing

00:04:26  a different texture here. And then I  can adjust the amount of reflection by

00:04:32  moving these two sliders and I have  additional reflection controls in the

00:04:37  second shader, Shader2.

00:04:42  In addition to reflectivity, I also  have Environment reflectivity, that's the

00:04:47  slider right here. So why I do have two  reflection curves or sliders? Well this

00:04:52  one actually is related to the  textures in the Environment section of the

00:04:59  Render palette. If I turn this to  Texture, and let's say change to this, just a

00:05:06  little more obvious. I can start to  actually combine different textures to make

00:05:10  different reflection qualities.

00:05:12  The Environment reflection, as you  notice, has added right after the rest of

00:05:15  the object has been rendered. So it's,  sort of, a post render action that's

00:05:20  applied and you can choose to reflect  the objects in the scene, texture, the

00:05:25  simple color. I will just turn it off  altogether. But remember when it's off

00:05:29  and you go to adjust Environment  Reflection, you won't see any change because

00:05:33  Environment Reflection is turned off.

00:05:37  So that's the basics of working with  render quality when you are in ZBrush.

00:05:41  With this object, it's fairly complex  but it only takes a few seconds to render

00:05:46  but that doesn't mean that it's not  possible to make a scene that will take 25,

00:05:50  35 minutes to render. That's certainly  possible. I know I have done in enough

00:05:56  times and when you are in that  situation where you render times, start to get

00:05:59  long, make sure you save the document  as often as possible. That's going to

00:06:04  happen most often when you are  creating complex illustration as oppose to

00:06:08  actually doing sculpture.