دانلود فیلم های آموزشی معماری گرافیک و مدل و پلاگین

دانلود رایگان فیلم های آموزشی معماری سه بعدی گرافیک و انیمیشن دانلود انواع مدلهای سه بعدی ارک اینتریور ارک اکستریور ارک مدل

دانلود فیلم های آموزشی معماری گرافیک و مدل و پلاگین

دانلود رایگان فیلم های آموزشی معماری سه بعدی گرافیک و انیمیشن دانلود انواع مدلهای سه بعدی ارک اینتریور ارک اکستریور ارک مدل

دانلود آموزش زیبراش Illustrating with ZBrush Baking lighting into the graphic


خرید آموزش زیبراش


آموزش زیبراش به زبان فارسی : از صفر تا صد  zbrush


در حالی که با یک تصویر پیچیده در ZBrush کار می کنید، می توانید آن را بهبود بخشید

بهره وری از زمان رندر خود را با پختن نور از اشیاء که هستند

 در حال حاضر در بوم بنابراین به عنوان مثال من قصد دارم به تغییر به

 MatCap_Skeleton shader به عنوان مثال، و من قصد دارم بهترین رندر را انتخاب کنم

 کیفیت، شما خواهید دید چند ثانیه برای رندر، سایه خواهد شد.

 اگر تصویر پیچیده شده است زیرا من اضافه کردن اشیاء بیشتر و بیشتر

 با مواد پیچیده تر به آن، می توانید زمان رندر را شروع کنید

 افزایش من خوشحال هستم که این شیء خاص به دوربین ها می رسد، من

 می تواند به پالت لایه بروید، و من می توانم بشکه را انتخاب کنم، و این را پخت

 روشنایی در حال حاضر، بنابراین در حال حاضر که بخشی از پیکسل ها بر روی بوم است، و

 من می توانم به کار ادامه دهم، بگذارید بگوییم تغییر به مواد مختلف، و کشیدن یک

 جسم جدید بر روی بوم و سعی کنید با این کار کنید. بیایید آن را به جلو ببریم

00:01:00 اینجا، بیایید به قهوه ای روشن تغییر دهیم، به چرخش تغییر دهیم و اگر تصمیم بگیرم که می خواهم

00:01:09 برای دیدن آنچه که این به نظر می رسد، هنگامی که من انتخاب بهترین رندر آن را تنها باید نگران باشید

00:01:13 در مورد این منطقه از بوم، دیگر نباید نگران این بخش باشید.

00:01:16 من همچنین می توانم قطعات پخته شده تصویر را به لایه های مختلف جدا کنم.

00:01:21 بنابراین من می توانم همه شیء را در این لایه پخت کنم، یک لایه جدید ایجاد کنم و یک قطعه را بسازم

00:01:30 شیء جدید در این لایه جدید. من می توانم بفهمم که آنجا هستم و در این کار هستم

00:01:37 لایه و در مورد محاسبات مورد نیاز زمانی که من در حال کار بر روی نگران نباشید

00:01:42 لایه در پس زمینه. بنابراین وقتی من را انتخاب میکنم فقط آن را رندر میکنم

00:01:47 منطقه، لازم نیست که در مورد این نگران باشید.

00:01:49 ناهماهنگی این البته این است که اگر من در یک مؤلفه ای کار کنم که واکنش نشان می دهد

00:01:53 برای روشنایی مانند این مواد اینجا، مواد استاندارد، من می توانم

 remember to keep my lighting consistent  or I'm going to end up with a situation

00:02:01  were some layers have the light coming  from this direction, some layers have

00:02:05  the light coming this direction, and if  that's not what I want it can lead to a

00:02:10  problem. So be careful when you are  baking the layer in the terms of your

00:02:13  artistic choices.