دانلود فیلم های آموزشی معماری گرافیک و مدل و پلاگین

دانلود رایگان فیلم های آموزشی معماری سه بعدی گرافیک و انیمیشن دانلود انواع مدلهای سه بعدی ارک اینتریور ارک اکستریور ارک مدل

دانلود فیلم های آموزشی معماری گرافیک و مدل و پلاگین

دانلود رایگان فیلم های آموزشی معماری سه بعدی گرافیک و انیمیشن دانلود انواع مدلهای سه بعدی ارک اینتریور ارک اکستریور ارک مدل

دانلود آموزش زیبراش Illustrating with ZBrush Creating a sense of depth using fog


آموزش مقدماتی زیبراش

خرید آموزش زیبراش


یک راه برای افزایش درام و همچنین حس عمق در ZBrush

 تصویر فعال کردن مه است. کنترل های مه در پالت رندر یافت می شوند

 اینجا بنابراین من قصد دارم سینی من را گسترش دهم. کلیک کنید و کشیدن برای قرار دادن این به

 سینی، و سپس برای فعال کردن مه من فقط می خواهم به مه مهتاب، و بلافاصله

 ما می توانیم آن را ببینیم، حتی زمانی که ما در حالت پیش نمایش هستید. کنترل مه ها بسیار ساده هستند

 ما شدت کلی، حتی کمی از مه می تواند زیادی به یک صحنه اضافه کنید.

 ما همچنین می توانیم عمق را کنترل کنیم که مه شروع و پایان می یابد. ما می توانیم این کار را انجام دهیم

 این لغزنده های عددی، اما حتی بهتر است این کار را به صورت تعاملی انجام دهید. بنابراین این است

 منطقه جبهه مه، به عبارت دیگر موقعیت چیزی بود که روشن است

مخالفت با چیزهای مهمی بود. من می توانم از این لغزنده استفاده کنم اما می توانم انتخاب کنم

 منطقه تعاملی در صحنه. بنابراین اگر می خواهم آن را درست تنظیم کنم. و

 همین امر برای پس زمینه نیز صادق است. وقتی مه به آن می رسد

 حداکثر opacity، من می توانم کلیک کنید و کشیدن، بگذارید بگویم، این ربات پس زمینه است از مه

 رنگ نسبتا خود توضیحی است، من می توانم یک رنگ را با کشیدن درست در اینجا انتخاب کنم

 و این مه را رنگ می کند، بنابراین می توانم با ترکیب شدن چیزی بسیار بیگانه ایجاد کنم

 قرمز و آبی، شاید به شدت در اینجا کمی کم شدن. من همچنین Edit Curve را دارم، و شما می توانید برخی از اثرات بسیار جالب را بوجود آورید

 تغییر منحنی ویرایش بنابراین شاید این ربات ها به یک منطقه از راه می روند

 تابش یا چیزی شبیه به آن. من حتی می توانم برخی از نویز را اضافه کنم و چیز دیگری را به دست آورم

00:01:39 واقعا وحشی است من یک نویز منفی داشته ام، آنجا می رویم، خوب، ما

00:01:46 سر و صدایی دیگر وجود دارد، من قصد دارم این را بازنشانی کنم، و اجازه دهید این را به سفید تغییر دهیم.

00:01:51 من همچنین می توانم بافت را به قسمت های مه اضافه کنم، و این چیزی است

00:01:59 آن را آسان تر برای دیدن زمانی که من در معنی بهترین کیفیت رندر. اما دوباره این است

00:02:04 مطمئنا منطقه ای برای اکتشاف خلاق، چگونگی استفاده از این بافت ها

00:02:09 مطمئنا این کار را به عنوان هنرمند انجام می دهد، اگر شما یک مهمان طبیعی را به شما ایجاد می کنید

00:02:14 ممکن است بخواهید بافتها را خاموش کنید. پس دوباره به پیش نمایش در اینجا برگردید

00:02:24 پس این اصول کار با Fog در ZBrush است. این بسیار سرگرم کننده است حتی

00:02:28 فقط کمی از مه پایین تر شدت پایین فقط این خیلی در حال حاضر اضافه می کند

00:02:33 به معنای عمق در صحنه بسیار زیاد است.