دانلود فیلم های آموزشی معماری گرافیک و مدل و پلاگین

دانلود رایگان فیلم های آموزشی معماری سه بعدی گرافیک و انیمیشن دانلود انواع مدلهای سه بعدی ارک اینتریور ارک اکستریور ارک مدل

دانلود فیلم های آموزشی معماری گرافیک و مدل و پلاگین

دانلود رایگان فیلم های آموزشی معماری سه بعدی گرافیک و انیمیشن دانلود انواع مدلهای سه بعدی ارک اینتریور ارک اکستریور ارک مدل

صفر تا صد آموزش زیبراش ZBrush Movies, Macros, and ZScripts Recording ZBrush movies

دانلود آموزش زیبراش ZScripts


خرید آموزش زیبراش



شما می توانید فیلم های جلسات ZBrush خود را ضبط کنید. این یک راه عالی برای تماشای چگونگی است شما کار می کنید و همچنین برخی از روش های کار خود را با دیگر کاربران به اشتراک می گذارید. انجام دادن این، شما می توانید از کنترل در پالت فیلم استفاده کنید. بنابراین من قصد دارم به گسترش این منو و آن را در سینی قرار داده است. من الان female_v01 دارم بوم این چیزی است که باید آزمایش شود. بنابراین در پالت فیلم، شما کنترل هایی را تعیین می کنید که نوع آنها را تعیین می کند فیلم که می خواهید ثبت کنید اگر ضبط می کنم، ضبط می شود اساسا آنچه که در ZBrush انجام می دهم در حال انجام آن هستم. اگر ضبط کنم Turntable، این امر اساسا مدل را در اطراف چرخانده و آن را ثبت می کند راه عالی برای ایجاد رولهای مدل برای نشان دادن برخی از کارهای شما. Record TimeLapse در فواصل زمانی منظم، اگر جلسه طولانی باشد


صفر تا صد آموزش زیبراش ZBrush Movies, Macros, and ZScripts Recording ZBrush movies


این یک راه عالی برای ضبط کارایی کمی بیشتر است. این یک راه جالب برای تماشای یک مدل در طول زمان تکامل می یابد. من می توانم از این دکمه ها برای تعیین آنچه که هستم استفاده کنم ثبت نام می شود، چه زمانی می شود بوم یا سند باشد من در این منطقه یا پنجره که تمام رابط ZBrush است را می بینم. و سپس البته این، حجم فیلم را کاهش می دهد که همچنین می تواند کاهش دهد مقدار فضای مورد نیاز بر روی دیسک شما؛ بزرگ 100٪ است، متوسط ​​نصف و این است یک چهارم است چند اصلاح کننده وجود دارد که شما می توانید یک لوگو را اضافه کنید، به طور پیش فرض آن وجود دارد لوگوی ZBrush این موقعیت لوگو و کدورت را تعیین می کند و این است تصویر عنوان که در صفحه عنوان ظاهر می شود. ما دو لغزنده داریم تعیین طول صفحه عنوان در فیلم نشان داده می شود - دو ثانیه به FadeIn و دو ثانیه به FadeOut در پایان. و سپس می توانم متن سفارشی را اضافه کنم بنابراین من سر و صورت زن تایپ کرده ام. شما می توانید آن را هر چیزی که می خواهید فقط با آن تماس بگیرید تایپ کردن در این منطقه و اندازه فونت را انتخاب کنید. هنگامی که شما تنظیمات خود را راه شما آنها را دوست دارید، شما فقط ضبط ضربه شروع به ضبط فیلم. بنابراین من هستم در اینجا کار می کنم، شاید براش جابجایی کنم، تغییرات زیادی را شروع کنم


صفر تا صد آموزش زیبراش ZBrush Movies, Macros, and ZScripts Recording ZBrush movies


به مجسمه سازی، شخصیت را تغییر دهید. خوب، من می توانم فیلم را متوقف کنم و سپس بازی کنم و ببینم که چگونه آن را ضبط کرده ام تا کنون شما می توانید ببینید که در حدود دو برابر سرعت پخش می شود. حالا فیلم قصد دارد در یک بافر عمدتا باقی بماند و هربار که یک فیلم را ضبط میکنم، آن است رفتن به آن فیلم اصلی اضافه کنید. بنابراین، اگر من شروع به ضبط برخی از بیشتر، آن است رفتن به اضافه کردن آن ضبط جدید به همه چیز که من فقط ثبت شده و این کار را ادامه خواهد داد تا زمانی که دکمه Delete را حذف کنم همه چیزهایی که در بافر ذخیره شده اند. اگر ما فقط می خواهیم ضبط یک تک فیلم به یاد داشته باشید برای حذف هر چیزی که قبلا ضبط شده است اما اگر شما می خواهید فرم بسیار ساده ای از ویرایش را انجام دهید، فقط می توانید به طور مستمر به چیزی اضافه کنید شما ضبط کرده اید و سپس شما می توانید فیلم را در ZMV ویژه ذخیره کنید فرمت به دیسک محلی شما یا شما می توانید آن را به عنوان QucikTime صادر و وجود دارد برخی از کنترل های فشرده سازی اولیه نیز هنگامی که شما صادرات نیز هست.بنابراین، اصول اولیه ضبط یک فیلم در رابط ZBrush است. این، نوع، چیز عجیب و غریب برای انجام این کار این است که خودتان را شگفت زده کنید و ببینید که در آن شما نیاز دارید پیشرفت، عادت های شما و البته چیزهایی است که انجام می دهید