دانلود فیلم های آموزشی معماری گرافیک و مدل و پلاگین

دانلود رایگان فیلم های آموزشی معماری سه بعدی گرافیک و انیمیشن دانلود انواع مدلهای سه بعدی ارک اینتریور ارک اکستریور ارک مدل

دانلود فیلم های آموزشی معماری گرافیک و مدل و پلاگین

دانلود رایگان فیلم های آموزشی معماری سه بعدی گرافیک و انیمیشن دانلود انواع مدلهای سه بعدی ارک اینتریور ارک اکستریور ارک مدل

آموزش زی براش, Macros, and ZScripts Using macros and ZScripts

دانلود آموزش زیبراش ZScripts








 ZBrush همراه با زبان برنامه نویسی خود به نام ZScript و این اسکریپت می آید

 زبان برای ایجاد برخی از افزونه هایی که شما با ZBrush استفاده می کنید استفاده می شود. برخی از

 از جمله مواردی مانند Subtool Master و Transpose Master است. ولی اینجا هست

 همچنین یک راه تعاملی برای ایجاد این اسکریپت ها است که هر نوع دخالت ندارد

از برنامه نویسی. و این برای استفاده از ماکرو است. ماکرو فقط همه چیزهایی را که در یک انجام می دهید ضبط می کند

 جلسه ZBrush به یک فایل متنی. و این فایل متنی را می توان به عنوان ZScript بارگذاری کرد.

 شما می توانید ببینید که برخی از کسانی که با ZBrush در حال حاضر آمده است. اینها درست هستند

 برای ایجاد ماکرو خود شما می توانید شروع به فقط با فشار دادن دکمه ماکرو جدید،

 در اینجا و اکنون من ضبط یک ماکرو، همه چیزهایی که در ZBrush انجام می دهم

 در حال حاضر به یک فایل متنی ضبط شده است. بنابراین، اجازه دهید ابزار پارامتری خود را در ZBrush ایجاد کنیم

 با استفاده از این ماکرو بنابراین من قصد دارم ابزار Helix 3D را انتخاب کنم، به پایین بروید

 ابتدا، بیایید آن را بر روی بوم بکشیم، البته، و به حالت ویرایش، I بروید

 به سمت نمایش سوئیچ تغییر خواهد کرد و اجازه می دهد تا با برخی از این کنترل ها بازی کند

 برای بهار بهار خاص ما، مرکز را ضخیم تر خواهیم کرد، اینجا برویم، این است

 در حال حاضر به دنبال بسیار جالب است. خارق العاده! آغاز آن به عنوان یک دریا است

 هیولا یا شاید نوعی از سبک مو. من واقعا آن را دوست داشتم همانطور که بود

00:01:38 قبل، در اینجا برویم این کامل است، به اندازه کافی خوب است

00:01:41 اکنون ما به پالت Macro می رویم و من تصمیم می گیرم پایان Macro را انتخاب کنم. این است

00:01:47 رفتن به من بپرسید اگر میخواهم این را ذخیره کنم، این را در Essential ذخیره خواهم کرد

00:01:51 فایل های ZBrush و این twister را فراخوانی می کنند. بنابراین آن را به صرفه جویی فقط به عنوان یک

00:01:57 متن فایل و شما می توانید در ویرایشگر متن باز، نگاهی به واقعی

00:02:02 اسکریپت خودش.

00:02:03 حالا که من انجام داده ام، اجازه دهید ماکرو را بازیابی کنیم. قبل از پخش یک

00:02:08 ماکرو من دوست دارم ZBrush را فقط برای تنظیم همه چیز به شروع شروع کنم

00:02:13 دلیل این است که چه اتفاقی می افتد زمانی است که Zscript را بازی می کند،

00:02:17 آن را به پخش تمام اقدامات من شروع از جایی که من در حال حاضر و گاهی اوقات

00:02:22 که می تواند رفتارهای عجیب و غریبی ایجاد کند. گاهی اوقات این چیزی است که شما می خواهید انجام دهید

00:02:25 اما برای این تظاهرات، من قصد دارم ZBrush را راه اندازی کنم و ما به عقب برگشته ایم

00:02:29 آغاز ZBrush و تمام ابزارهای ما به حالت اولیه ما میرسند.

00:02:34 حالا آماده هستم که این ماکرو را بارگذاری کنم. بنابراین من واقعا آن را با استفاده از بارگذاری

00:02:39 پالت ZScript، به نظر می رسد کمی عجیب و غریب است، اما اگر شما متوجه وجود دارد

00:02:43 هیچ دکمه بارگیری در اینجا، این همه این ماکروها را دوباره بارگذاری می کند. این نمی کند

00:02:48 لزوما یک ماکرو جدید را بارگیری کنید. شما باید به پالت ZScript بروید، را انتخاب کنید

00:02:52  Load now I can choose twister and I  can open it and nothing happens. Well, we

00:03:00  have added a button down here, it says  ???. This is actually my Zscript. I'm

00:03:06  going to press it and will see, it is  going to repeat all the actions; this Is

00:03:11  not a movie, this is actually a ZBrush  session. So, once it's done I will be

00:03:15  able to play with this tool. See,  there it is completely finished.

00:03:19  So it is a great way to record actions  that you repeat a lot. If you want to

00:03:23  change this title you can actually  go into the text file by opening up

00:03:27  something like notepad and replace  ??? at the top of the file with your own

00:03:33  title. And then when you reload it  using the ZScript menu, you see a

00:03:37  descriptive titles such as  twister or something like that.

00:03:40  That's the basics of working with  Zscripts and if you are interested in

00:03:44  scripting it's worth taking the time to  go through the Help files to learn how

00:03:47  the ZScript Language works.