دانلود فیلم های آموزشی معماری گرافیک و مدل و پلاگین

دانلود رایگان فیلم های آموزشی معماری سه بعدی گرافیک و انیمیشن دانلود انواع مدلهای سه بعدی ارک اینتریور ارک اکستریور ارک مدل

دانلود فیلم های آموزشی معماری گرافیک و مدل و پلاگین

دانلود رایگان فیلم های آموزشی معماری سه بعدی گرافیک و انیمیشن دانلود انواع مدلهای سه بعدی ارک اینتریور ارک اکستریور ارک مدل

آموزش زی براش ZBrush Can't rotate or move the model

آموزش زی براش ZBrush  Can't rotate or move the model



خرید آموزش زیبراش





بنابراین بگذارید بگوئیم آماده هستیم برای شروع مجدد مدل در ZBrush آماده شویم. بنابراین شما دارید ZBrush باز است، شما به Load Tool بروید. در این مورد، من قصد دارم بارگذاری کنم فایل greenMan_v01 بنابراین من لود شده ام اینجا در جعبه ابزار است حالا من قصد دارم آن را روی صفحه نمایش بکشم و آماده ام برای شروع مجسمه سازی و این چیزی است که اتفاق می افتد به جای مجسمه سازی مدل و یا به جای چرخش مدل، من فقط تعداد زیادی نسخه از مدل را بر روی بوم می گیرم. پس چه اتفاقی می افتد؟ خوب من یکی از مهمترین گام ها را کنار گذاشته ام و این به آن است به حالت ویرایش سوئیچ کنید به یاد داشته باشید، میخواهم ویرایش کنم یا میخواهم مجسمهسازی کنم، یا خوب راه برای فکر کردن این است که من می خواهم مجسمه سازی را ویرایش کنم. بنابراین به حالت Edit بروید. وقتی که من به حالت ویرایش می روم، آخرین مدل که بر روی بوم گذاشتم، در حال حاضر است حالت ویرایش و اگر من بخواهم از مدل های دیگر بر روی بوم خلاص شوید، می توانم فقط Ctr + N را فشار دهید تا روشن شود، F به مرکز مدل و در حال حاضر من آماده هستم برای شروع کار است.