دانلود فیلم های آموزشی معماری گرافیک و مدل و پلاگین

دانلود رایگان فیلم های آموزشی معماری سه بعدی گرافیک و انیمیشن دانلود انواع مدلهای سه بعدی ارک اینتریور ارک اکستریور ارک مدل

دانلود فیلم های آموزشی معماری گرافیک و مدل و پلاگین

دانلود رایگان فیلم های آموزشی معماری سه بعدی گرافیک و انیمیشن دانلود انواع مدلهای سه بعدی ارک اینتریور ارک اکستریور ارک مدل

آموزش زی براش ZBrush Can't adjust the lighting

آموزش زی براش ZBrush  Can't adjust the lighting


خرید آموزش زیبراش



بنابراین اگر شما بر روی مدل خود کار می کنید و تصمیم می گیرید که نور را عوض کنید، شما به پالت نور بروید و این مکان نما را در اطراف کره حرکت دهید تا تغییر کند موقعیت نور اما توجه کنید که این مدل در حال بروزرسانی نیست. دلیل برای این است که من از مواد MatCap استفاده می کنم و مواد MatCap به آن پاسخ نمی دهند روشنایی بنابراین من نیاز به تغییر در هر یک از مواد استاندارد در اینجا؛ این مواد اولیه معمولا انتخاب خوب است. و اکنون وقتی نور را عوض می کنم، به روز می شود. یکی دیگر از دلایل این امر این است که اگر نور را عوض کنم و هیچ به روز رسانی را مشاهده نکنم. این امکان وجود دارد که من نور را انتخاب کرده ام، اما آن را در نیست. تا زمانی که روی آن کلیک نکنم و آن را نارنجی روشن کنید و اکنون وقتی این نور را حرکت می دهید، آن را به روز رسانی خواهید دید. پس فقط به یاد داشته باشید که توجه به مواد مورد استفاده شما را به خود جلب کرده است شی در هنگام تغییر نور در بوم.