دانلود فیلم های آموزشی معماری گرافیک و مدل و پلاگین

دانلود رایگان فیلم های آموزشی معماری سه بعدی گرافیک و انیمیشن دانلود انواع مدلهای سه بعدی ارک اینتریور ارک اکستریور ارک مدل

دانلود فیلم های آموزشی معماری گرافیک و مدل و پلاگین

دانلود رایگان فیلم های آموزشی معماری سه بعدی گرافیک و انیمیشن دانلود انواع مدلهای سه بعدی ارک اینتریور ارک اکستریور ارک مدل

آموزش زی براش ZBrush Can't move objects smoothly with the Gyro

آموزش زی براش ZBrush  Can't move objects smoothly with the Gyro


خرید آموزش زیبراش



کار با Transform Gyro کمی تمرین می کند و یکی از آن هاست چیزهای سخت تر برای تبدیل شدن به عادت به این شیوه ای است که آن را در زمانی که شما در حالت حرکت قرار دارند کار می کند.بنابراین من یک تصویری دارم که در اینجا کار می کنم. من قصد دارم یک دیگر را اضافه کن ربات بنابراین من ابزار robot_ subtools را بارگذاری کرده ام. من آماده ام آن را بردارم بوم بنابراین اینجاست. به چرخش بچرخانید و فقط آن را بکشید تا موقعیت خوبی داشته باشد. حالا من می خواهم آن را حرکت دهم، پس شاید کمی به جلو بروم. بنابراین من می توانم درست بکشم در اینجا برای حرکت آن به جلو و تصمیم گیری، شاید آن را پایین بیاوریم. من راست کلیک کردم و این چیزی است که اتفاق می افتد، و هرچه بیشتر بدتر می شود، می شود. پس چه اتفاقی می افتد؟ خوب، این یکی از ویژگی های Transform Gyro است طول می کشد تا کمی استفاده شود بنابراین اجازه دهید دوباره به چرخش اینجا برگردم


00:00:54 این ایده در اینجا این است که وقتی حرکت را فعال میکنم، اگر بر روی crossbars از آن بکشم

00:01:00 Gyro Transform، من در شکل خوب هستم. اگر می خواهم آن را به عقب و جلو حرکت دهم، من

00:01:05 می تواند بر روی بوم بکشید و آن را به عقب و جلو حرکت می کند. اما اگر من کشیدن

00:01:09 در اینجا، در هر یک از این بخش های باز گایرو، چه اتفاقی می افتد

00:01:14 موقعیت شی بر اساس طبیعی، به عبارت دیگر، بر اساس روبرو

00:01:20 منطقه پیکسل زیر آن. بنابراین، مانند چسباندن آن به ربات دیگر است، بنابراین آن را در زمین روشن است.

00:01:27 این کمی به کار می رود، و اغلب اوقات شما می خواهید

00:01:31 آن را فراموش کرده و به طور غریزی بکشید تا موقعیت جابجایی را تغییر دهید.

00:01:38 بنابراین سعی کنید و به یاد داشته باشید که برای کشیدن روی این گوشه ها، یک جنبش دقیق را استفاده کنید.

00:01:44 یکی از جنبه های مفید این رفتار، هر چند است که من به طور ناگهانی تصمیم می گیرم که می خواهم

00:01:48 برای حرکت روبات به سرعت به جای نیاز به کشیدن و جابجایی، من

00:01:54 فقط می توانید این کار را بکنید خوب، اکنون او آنجا است، حالا آماده هستم

00:02:00 زمان او را به دقت موقعیت.