دانلود فیلم های آموزشی معماری گرافیک و مدل و پلاگین

دانلود رایگان فیلم های آموزشی معماری سه بعدی گرافیک و انیمیشن دانلود انواع مدلهای سه بعدی ارک اینتریور ارک اکستریور ارک مدل

دانلود فیلم های آموزشی معماری گرافیک و مدل و پلاگین

دانلود رایگان فیلم های آموزشی معماری سه بعدی گرافیک و انیمیشن دانلود انواع مدلهای سه بعدی ارک اینتریور ارک اکستریور ارک مدل

آموزش زی براش ZBrush Can't move the model on the canvas

آموزش زی براش ZBrush  Can't move the model on the canvas


خرید آموزش زیبراش



بنابراین چند مشکل وجود دارد که می توانند هنگام تلاش و بارگیری و ذخیره ذخیره شوند یک مجسمه دیجیتالی که شما روی آن کار کرده اید. بیایید بگوییم دیجیتال داریم مجسمه سازی و شما می خواهید آن را به ZBrush بارگیری کنید. در حال حاضر، ضربان خود ممکن است به منوی Document Open بروید. اگر من این کار را انجام خواهم داد اسناد من را ببینید، اما این تصاویری هستند که من در ZBrush و در آن نقاشی کردم هر یک از این تصاویر اشیا خود را دیگر نیست مدل های مستقل، آنها بخشی از بوم هستند، آنها 2.5x رنگ استوکس، مدل های سه بعدی نیستند. بنابراین من قصد دارم یک سند جدید را در اینجا بنویسید. برای بارگذاری یک مدل 3D، به یاد داشته باشید که بروید به منوی ابزار و بار ابزار. به طوری که اصطلاحات است که می تواند شما را هنگامی که شما در ابتدا یاد می گیرید، ZBrush. اما ابزار یک مدل سه بعدی است؛ بنابراین همان چیزی است به عنوان یک شیء یا مجسمه دیجیتالی، همه آنها یکسان هستند. بنابراین حالا میخواهم ابزار greenMan_ v01 را بارگذاری کنم که یک شیء 3D است و یک بار آن را به پالت ابزار لود می شود، می توانم آن را روی صفحه نمایش بکشم. به ویرایش تغییر دهید حالت و شروع مجسمه سازی. اکنون وقتی تصمیم می گیرم که من این مدل را نجات دهم، همین مشکل است. اگر من به منوی Document بروید و Save As را انتخاب کنید، یک هشدار دریافت خواهید کرد که این است 00:01:08 در واقع بسیار مفید است. این هشدار از من میپرسد آیا میخواهم سند را ذخیره کنم یا ابزار. اگر سند را ذخیره کنم، این ابزار 3D اکنون تبدیل به بخشی از بوم و من دیگر نمی توانم آن را به عنوان یک ابزار ویرایش کنم. هر چه بیشتر تغییراتی که من به این ابزار داده ام از دست رفته است. آنها فقط بخشی از یک است 00:01:24 تصویر در حال حاضر، و آنها بخشی از یک شی 3D نیستند. 00:01:27 بنابراین شما باید به یاد داشته باشید، ابزار را ذخیره کنید. اطمینان حاصل کنید که آن را در قالب ztl ذخیره کنید این قالب فرمت ZBrush است و بعد از بارگیری بعدی آن با استفاده از منوی ابزار، شما می توانید آن را مجسم کنید.